Contracorriente

Contracorriente

Aunque no fue exactamente premeditado lo cierto es que este año he tenido bastantes fotos "acuáticas". Y estoy encantado.

Siempre me han gustado los ríos. Desde pequeño me ha parecido algo mágico que una corriente de agua se moviese de forma continua y no parase de crecer hasta llegar al mar, que superaba con creces todo lo que imaginaba.

Recuerdo que la primera playa a la que fui estaba muy cerca de la desembocadura de este mismo río. Ya conocía las rías, por supuesto, pero no recuerdo haber visto antes de ese día el Atlántico.

Y en principio me pareció un poco decepcionante, pero a medida que se fue formando en mi pequeña cabecita de cuatro años de edad la magnitud de lo que estaba viendo me entró un sentido de la maravilla que no ha desaparecido jamás.

photonikka.blogspot.com
www.facebook.com/Contremofotografia

1 comentarios:

The Thing at: 1 de septiembre de 2012, 7:55 dijo...

Afortunadamente, meus pais sempre foron moi de ir á praia en verán, e teño por ahí algunha foto nalgunha con apenas dous ou tres anos, que nin sei onde foron feitas. Vamos, que sempre foi algo moi "natural" para min ir á praia.

Pero aínda que persoalmente non tiven esa "sorpresa", esa "revelación", si lembro cando viñeron connosco dous primos meus que nunca foran á praia nin viran o océano, e como fliparan cos seus seis ou sete anos ó ver tanta auga xunta. Ahí foi cando tiven a miña... "sorpresa", "revelación", aínda que en "cabeza allea".

...Hoxe eles levan anos traballando polo Mediterráneo español, así que será por mar...